Vragen over Mijn Parteon

In dit overzicht leest u per onderwerp mogelijke vragen over Mijn Parteon voordat u inlogt.



Brief

Ik heb geen brief ontvangen met een gebruikersnaam of activeringscode. 
Parteon nodigt in mei en juni 2017 in vier wekelijkse fases huurders uit om hun account te activeren. Het kan zijn dat u de brief nog moet ontvangen.  Hebben uw buren wel al een brief gekregen? Dan is er iets mis gegaan en kunt u contact opnemen met het Klant Informatie Centrum via nummer: (075) 627 50 00. Onze medewerkers kunnen u informeren over uw gebruikersnaam. Zij stellen u allereerst enkele vragen om uw identiteit vast te stellen. 

 

Ik heb de tweede brief met de activeringscode niet ontvangen. 
Neemt u contact op met het Klant Informatie Centrum via nummer: (075) 627 50 00. Onze medewerkers kunnen u informeren over uw activeringscode. Zij stellen u allereerst enkele vragen om uw identiteit vast te stellen.

 

Op het adres van mijn familielid/bekende zijn brieven afgeleverd, maar hij/zij woont er niet meer. 
De brief gaat naar de hoofdhuurder zoals bekend is bij Parteon. Neemt u contact op met het Klant Informatie Centrum via nummer: (075) 627 50 00. 

 

Ik woon in bij mijn familie en wil ook een account.‚Äč
Dit is niet mogelijk, alleen de hoofdhuurder ontvangt een account.  

 

Ik ben een nieuwe huurder. Krijg ik ook toegang tot mijn Parteon? 
Ook nieuwe huurders krijgen direct toegang tot Mijn Parteon. U ontvangt bij de oplevering van uw woning een brief en uitleg van de woonmakelaar. 

 

Mijn Parteon staat op naam van mijn ex.
In dit geval dient u het contract over te zetten op uw naam door middel van het formulier “Wijziging persoonlijke situatie”. Dit formulier kunt u vinden op de website. U  ontvangt hierna dan ook een nieuwe inlog op uw eigen naam. 

 

Ik heb geen computer.
U kunt ook inloggen via uw mobiele telefoon of tablet. Ook kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van een computer bij de bibliotheek. Wij helpen u ook graag bij onze balie.

 

Ik heb een bewindvoerder en heb geen inlog ontvangen.
Dat klopt, deze hebben wij niet naar u verzonden. Ook de bewindvoerder krijgt geen inlog. Uw woonzaken blijven lopen via onze afdeling Incasso. 

 

Registratie

Mijn achternaam komt niet overeen met wat in de brief staat.
In de brief staat de naam van de hoofdhuurder zoals deze in onze administratie is opgenomen. Neem telefonisch contact met ons op. Door u enkele vragen te stellen kunnen wij uw identiteit vaststellen en uw activatiegegevens per e-mail toezenden. 

 

Ik heb de gegevens ingevuld, maar krijg de mededeling “Uw gegevens kunnen niet gevonden worden. Controleer uw naam en het registratienummer.” 
Neem telefonisch contact met ons op. Wij stellen u dan enkele vragen om uw identiteit vast te stellen. Vervolgens controleren wij de gegevens. Kloppen deze niet, dan ontvangt u de juiste gegevens per e-mail. 

 

Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd.
Het wachtwoord moet tenminste bestaan uit 1 hoofdletter, 1 cijfer en minimaal 8 karakters. 

 

Ik heb na registratie geen e-mail ontvangen met de bevestiging van mijn account. 
Check uw spam box en voeg Parteon toe aan veilige afzenders. Wij kunnen de bevestiging niet opnieuw sturen, deze wordt alleen naar het ingevoerde emailadres gestuurd. 

Inloggen

Mijn inlognaam klopt niet.
Bij Inlog moet u het e-mailadres invullen dat u ook heeft ingevuld bij de registratie.

 

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Wij weten uw wachtwoord niet. U kunt u wachtwoord opvragen via de link “Wachtwoord vergeten”. Er wordt dan een bericht gestuurd naar het e-mailadres waarmee u heeft geregistreerd en waarmee u inlogt. U kunt dan uw wachtwoord opnieuw aanmaken. 

 

 

Login wijzigen

Mijn nieuwe login wordt niet geaccepteerd.
Heeft u wel twee keer dezelfde login ingevuld? Het moet een e-mailadres zijn. 

 

Het systeem geeft aan dat mijn login al bestaat. Wat nu?
Heeft u deze al in gebruik? Er is per huishouden maar 1 inlog mogelijk. U dient hier in te loggen met het door u gebruikte e-mailadres bij activering van uw account.

Contactgegevens

Openingstijden balie
Maandag t/m donderdag van 09.00 tot 17.00 uur
Vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

 

Wilt u ons telefonisch spreken? 
Bel ons dan op (075) 627 50 00. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar. Let op: na werktijden of in het weekend/feestdagen kunt u ons voor spoed bereiken op (075) 627 50 50. 

 

Bezoekadres
Marktstraat 52, 1521 DZ WORMERVEER